Ludmila Doležalová
marketing & komunikace

Marketingový audit

 Jedná se o komplexní prověrku veškerých interních firemních procesů, sortimentu a zákazníků spolu s vnějším prostředím, následnou analýzou a adekvátním doporučením vhodné strategie.
Marketingový audit je důležitým nástrojem pro firmy, které potřebují identifikovat své slabé stránky a nalézt nové příležitosti k posílení tržní pozice.

Výstupy marketingového auditu:

  • Nové tržní příležitosti a hrozby.
  • Vývoj trhu versus firma – pozice, konkurence, sortiment, komunikace,….
  • Reálné cíle pro optimální časové horizonty.
  • Vhodné obchodní či marketingové strategie se synergií jednotlivých úkolů.
  • Rentabilní portfolio firemních produktů.
  • Zákazníci - KDO je Váš zákazník? JAK nakupuje? JAK jej pozitivně ovlivním?
  • Konkurence – jak obstát v konkurenčním prostředí.
  • Efektivita a ziskovost podpory prodeje, distribuce a komunikace.
  • Audit dodavatelsko-odběratelských vztahů.
  • Práce s informacemi – interní / externí.
  • Personál – slabé a silné stránky.